اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

وضعیت عجیب شهرخودروی بی‌سرمربی| روزشمار سرگردانی!

  • کد خبر: ۷۹۰۵۳
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
وضعیت عجیب شهرخودروی بی‌سرمربی| روزشمار سرگردانی!
کمتر از ۵۰ روز تا شروع لیگ باقی مانده، اما شهرخودرو همچنان معطل انتخاب سرمربی خود است.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ زمان به‌سرعت برق‌و‌باد می‌گذرد و نماینده لیگ‌برتری مشهد که پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان دوباره نامش از پدیده به شهرخودرو تغییر کرده، هنوز اندر‌خم‌یک‌کوچه است. تیم فوتبال شهرخودرو در گیر‌و‌دار جنجال‌های مالکیتی و مدیریتی فرصت را از دست می‌دهد و حالا در کمتر از ۵۰ روز تا شروع مسابقات لیگ برتر بیست‌و‌یکم و درحالی‌که بسیاری از تیم‌ها در فصل نقل‌و‌انتقالات غوغا کرده و بیشتر بازیکنان درجه‌یک و حتی درجه ۲ را به خدمت گرفته اند، شهرخودرو فقط بازیکن از دست می‌دهد و خبری از جذب بازیکن جدید نیست؛ چرا‌که هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نشده است.

 

روز گذشته جلسه هیئت‌مدیره باشگاه شهرخودرو مشهد برگزار شد و قرار بود که خروجی آن معرفی نام سرمربی باشد، اما این جلسه چند‌ساعته بی‌نتیجه به پایان رسید تا تکلیف انتخاب سرمربی به امروزو شاید زمان دیگری! کشیده شود. گفته می‌شود ۲ نام در این جلسه مطرح شده است و برنامه‌هایشان را به هیئت‌مدیره دادند که یکی از آن دو، امروزیا فردا به‌عنوان سرمربی شهرخودرو در فصل پیش‌رو انتخاب خواهد شد. با‌وجود‌این هواداران فوتبال مشهد از همین حالا زنگ خطر را احساس کردند و روزشمار تلخ‌کامی شهرخودرو برایشان به شمارش افتاده است.

سرمربی بومی یا غیربومی؟

مدیران شهرخودرو از همان روز نخست بازگشت امتیاز تیم مشهد به آن‌ها مدعی شدند که با وجود تمام مصاحبه‌های تند و تیز کادر فنی پدیده، همچنان سیدمهدی رحمتی گزینه اول آن هاست؛ ادعایی که البته خیلی زود مشخص شد که چندان جدی نیست و ماجرای حضور رحمتی در باشگاه شهرخودرو و ادعای غیبت اعضای هیئت مدیره در جلسه، بار دیگر بر آتش این اختلافات افزود، تا جایی که حالا دیگر کسی باور نمی‌کند رحمتی گزینه اول شهرخودرو باشد. با وجود این گفته می‌شود ۲ گزینه نهایی پیش روی مدیران شهرخودروست که یکی بومی و دیگری غیربومی است. گزینه‌هایی که طی این چند روز از آن‌ها بیشتر نام برده شده، محمدرضا مهاجری و علیرضا منصوریان بوده است.

سرمربی – اسپانسر عملی می‌شود

چندی پیش بود که نام محمدرضا مهاجری از گزینه‌های شهرخودرو خط خورد و خیلی‌ها دلیل آن را ایده مدیران تیم برای جذب سرمربی – اسپانسر دانستند. وقتی برخی منابع نزدیک به باشگاه مدعی شدند حمیداوی و دوستان به دنبال آن هستند تا سرمربی‌ای را به مشهد بیاورند که با خودش اسپانسر بیاورد و از این طریق و ایضا از محل فروش برخی بازیکنان نامی، چون قاسمی نژاد و نعمتی، مرهمی بر زخم‌های مالی باشگاه باشند.

 

در این میان از علیرضا منصوریان که دوستی قدیمی با حمیداوی دارد، به عنوان گزینه اولی یاد شد که گویا قرار بوده اسپانسری پانزده میلیاردی به مشهد بیاورد، اما او گفته اسپانسرش پنج میلیاردی است و همین عاملی شده تا مدیران شهرخودرو دچار تردید شوند. در مقابل طی روز‌های گذشته دوباره نام محمدرضا مهاجری هم مطرح شده است و برخی منابع مدعی اند سرمربی مشهدی بی تیم مانده به مدیران شهرخودرو قول داده تا مساعدت‌های لازم مدیریت شهری را برای تیم بگیرد و همین قول، حمیداوی و دوستان را وسوسه کرده است تا بار دیگر با او وارد مذاکره شوند و مهاجری به گزینه هایشان بازگردد.

ترکیب از هم گسیخته شهرخودرو

با داغ شدن بازار نقل و انتقالات پیش فصل، هنوز خبری از خرید یا دست کم سبد خرید تیم شهرخودرو نیست؛  اتفاقی که ممکن است کار این تیم را سخت کند و در ادامه بازیکن باکیفیتی برای پیوستن به پدیده باقی نماند. جدایی ستاره‌های این تیم علی نعمتی، امین قاسمی نژاد و شهرام گودرزی، حالا صدای سایر بازیکنان را هم در آورده است و گفته می‌شود امیرحسین کریمی، صادق صادقی، حسین مهربان و چند بازیکن دیگر هم بنای خروج از شهرخودرو دارند؛ اتفاقاتی که همه به از هم گسیختگی کالبد اصلی تیم شهرخودرو برای فصل آتی خواهد انجامید. از طرفی تیم‌هایی مثل ذوب آهن هم ستاره‌های به نسبت ارزان‌تر لیگ یکی را هم جذب کردند و خرید بازیکنان درجه یک گران قیمت هم در توان باشگاه نیست. با این اوصاف مشخص نیست ترکیب شهرخودرو در لیگ آ ینده چه خواهد بود و چه اتفاقی برای این تیم می‌افتد!

امروز شهرخودرو آرام می‌گیرد؟

سردار مسعود معمایی، مدیرعامل باشگاه شهرخودرو، مدعی است امروز تکلیف تعیین سرمربی این تیم مشخص می‌شود. اگر امروز تیم مشخص سرمربی خود را بشناسد، بلافاصله باید وارد بازار نقل و انتقالات شود و از فرصت اندک باقی مانده برای جذب بازیکن، آغاز تمرینات بدن سازی و استارت رسمی برای لیگ برتر بیست و یکم استفاده کند. نکته کلیدی ماجرا اینجاست که انتخاب سرمربی دست کم می‌تواند ولو موقت، شهرآشوب شهرخودرو را به پایان برساند و امید را به هواداران فوتبال مشهد بازگرداند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->